Βλέπουμε μια δεύτερη έρχεται όταν πρόκειται για την indie παιχνίδια που συναγωνίζεται σχεδόν τις ημέρες του Spectrum ZX και ο Αϊνστάιν, όταν κάθε άνθρωπος μπροστά δωμάτιο του θα μπορούσε να κωδικοποιήσω ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί με τα καλύτερα στην αγορά. Αυτό ήταν δημοφιλή εκείνη την εποχή, επειδή οι υπολογιστές ήταν ακόμα αρκετά απλό ότι δεν υπήρχε ανάγκη για φανταχτερό κώδικα που γράφτηκε από τις ομάδες των ανθρώπων. Σήμερα, ποιος ξέρει γιατί έχει γίνει δημοφιλής και πάλι - ίσως αυτό είναι συνδεδεμένο με την άνοδο στη δημοτικότητα των «εφαρμογή» της indie για smartphones (και η δημοτικότητα του συστήματος παροχής ατμού που μιμείται τα καταστήματα app), ή ίσως αυτό συμβαίνει γιατί όλο και περισσότεροι άνθρωποι να ενδιαφέρεται για τον προγραμματισμό και τεχνολογίας γενικότερα.
Το σημείο σήμερα είναι ότι αν και δεν είναι ένα μεμονωμένο άτομο μπορεί να επιτύχει το ίδιο πράγμα με μια μεγάλη ομάδα προγραμματιστών (Προκαλώ μια indie προγραμματιστής να κάνει COD από το μηδέν ...), αλλά μάλλον ότι τα άτομα αυτά φαίνεται να εισφέρει αρκετά προσωπικότητα και πρωτοτυπία στα παιχνίδια τους ότι πειράζει καθόλου. Δεν μπορεί να συμβαδίσει με τις μεγάλες προγραμματιστές όνομα όσον αφορά την απόλυτη λεπτομέρεια και γραφική ανδρεία, έτσι ώστε αντί να παρακάμψουν το πρόβλημα με το να είναι τόσο ενδιαφέρουσα, μοναδική και συχνά καλλιτεχνική ότι οι άνθρωποι θέλουν να δώσουν τα παιχνίδια μια δοκιμή. Και επειδή τα παιχνίδια που λειτουργούν με χαμηλό μηχανές spec λόγω των σχετικά απλά γραφικά, αυτά είναι τα παιχνίδια που ο καθένας που έχει ένα PC που τρέχει Windows μπορούν να απολαύσουν.
Αν δεν είχαν επίγνωση αυτής της κίνησης, στη συνέχεια, έχετε λείπει σε μερικά από τα πιο πρωτότυπα και καλλιτεχνικά σχέδια παιχνίδι που έχουμε δει ποτέ. Παρακάτω είναι μερικά από τα καλύτερα indie παιχνίδια για να δοκιμάσετε.
Super Boy Κρέας: Όταν πρόκειται για εξωφρενικά ενιστικό εξωφρενικά δύσκολο platforming δράση απλά δεν μπορεί να γίνει πιο δύσκολο από ό, Super Boy κρέας. Εδώ μπορείτε να ελέγχετε ένα μικρό κόκκινο τετράγωνο του κρέατος και να αξιοποιήσει την ικανότητά του τοίχου άλμα για να πλοηγηθείτε τεράστια πριόνια, σωρούς από βελόνες και άλλα παγίδες που απειλούν να ράντισμα σας σε μια έκρηξη του αίματος και gore. Είναι συχνά ξεκαρδιστική, και παρόλο που η καμπύλη δυσκολία είναι απότομες, με κάποιο τρόπο καταφέρνει ποτέ να είναι εθιστική - και αισθάνεστε τρομερό, όταν το τραβήξει μακριά.
Limbo: Αυτό πρέπει να είναι ένα από τα πιο ευφάνταστα, μοναδικά και ατμοσφαιρικά παιχνίδια που κυκλοφόρησαν ποτέ - και αυτό είναι μια απόδειξη για το είδος της συναισθηματικής αντίδρασης μια indie προγραμματιστής μπορεί να επιτευχθεί. Είναι ένα 2D platformer που χρησιμοποιεί ως επί το πλείστον silhouetted γραφικά και δεν έχει καν ένα soundtrack (εκτός από ένα θόρυβο whooshing είδος). Αλλά είναι αυτή η σπανιότητα που αποπνέει την αίσθηση της μοναξιάς και της απελπισίας, η οποία σε συνδυασμό με μερικά πολύ καλά μελετημένο αλληλεπιδράσεις με άλλα πλάσματα και οι άνθρωποι πραγματικά σας κάνει να νιώθετε σαν να είστε παγιδευμένοι μεταξύ των κόσμων. Genius.
Spelunky: Spelunky στην επιφάνεια του είναι ένα πολύ απλό παιχνίδι - ρίψη σας σε τυχαία σπηλιές και τις ζούγκλες και στη συνέχεια, σας προκαλώ να βρείτε το δρόμο σας προς την έξοδο, ενώ grabbing όσο χρυσό, όπως μπορείτε στην πορεία. Ωστόσο αυτό που πραγματικά κάνει Spelunky ενδιαφέρον είναι ο μεγάλος αριθμός των μεταβλητών που ρίχνονται μέσα εκεί - γίγαντας αράχνες, ογκόλιθοι, αρχαίους τάφους, jetpacks, αναρρίχηση άγκιστρα, βόμβες, αμέτρητους εχθρούς, ιδιοκτήτες μαγαζιών και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα στοιχεία είναι απίστευτα καλά προγραμματιστεί έτσι ώστε να μην έχετε αρκετά ξέρουν πώς πρόκειται να αλληλεπιδρούν, και έτσι ότι κάθε εμπειρία είναι μια μοναδική περιπέτεια με μοναδικά πράγματα για να μιλήσουμε για.