Gamification and The Greater Good


Είμαστε όλοι γνωρίζουν τα οφέλη της δίνει πίσω στην κοινότητα. Είτε πρόκειται για ένα από δωρεά, βοηθώντας μια γειτονιά για να χτίσει ένα σπίτι ή τον εθελοντισμό σε μια τοπική οργάνωση, δίνοντας πίσω δεν μπορεί να χτίσει μόνο αυτοεκτίμηση και το ηθικό, αλλά και να εμπνεύσει άλλους να κάνουν το ίδιο, το οποίο μπορεί να έχει εκτεταμένες επιπτώσεις.


Και τώρα, υπάρχει ένας άλλος τρόπος για να συνδράμει λύσει προβλήματα του πραγματικού κόσμου? Gamification. Gamification είναι η εφαρμογή της σκέψης και της μηχανικής παιχνίδι με τους στόχους της ενασχόλησής τους συμμετέχοντες και την αλλαγή της συμπεριφοράς.

Jane McGonigal, ένας σχεδιαστής παιχνίδι στο Ινστιτούτο για το Μέλλον αποκάλυψε σε μια παρουσίαση ότι το World of Warcraft παίκτες έχουν περάσει σχεδόν 6 δισεκατομμύρια χρόνια παίζοντας το παιχνίδι (σε ​​εικονικό κόσμο τους), καθώς και την επίλυση των προβλημάτων στο εσωτερικό του. Κατά την άποψή της, οι άνθρωποι παίζουν σε ένα σενάριο παιχνίδι όπου μπορεί να εστιάσει την απόλαυση και την εμπιστοσύνη τους για την επίλυση προβλημάτων είναι περισσότερο από ικανή να λύσει τα παγκόσμια ζητήματα όπως η φτώχεια και η παγκόσμια σύγκρουση.

Gamification είναι ήδη παρούσα σε πολλούς οργανισμούς και τα προϊόντα. Ένα παράδειγμα είναι η σειρά Leapfrog των εκπαιδευτικών παιχνιδιών. Ενώ κάθε παρέχει ένα παιδί με την διασκεδαστική εμπειρία του παίζοντας ένα παιχνίδι, το οποίο κρατά τους ασχολούνται, προσφέρει επίσης την ευκαιρία για το παιδί να μάθει οποιοδήποτε αριθμό των δεξιοτήτων καθώς παίζουν.

Κοινωνικές Επιπτώσεις Παιχνίδια

Είτε παίξει on-line ή off, κοινωνικές παιχνίδια αντίκτυπο μπορεί να έχει μεγάλη επίδραση στη ζωή πολλών ανθρώπων. Το 2010, μια πρωτοβουλία οργανώθηκε από την εταιρεία Recyclebank. Ονομάζεται το Πράσινο Σπίτι σας πρόκληση, η πρωτοβουλία πήρε τη μορφή της ένα online παιχνίδι που οι συμμετέχοντες επισκέφτηκαν όλη ένα συγκεκριμένο μήνα. Ένα εικονικό σπίτι στην ιστοσελίδα άνοιξε δωμάτια διαδοχικά για να κρατήσει τους συμμετέχοντες.

Ο στόχος του παιχνιδιού ήταν τρεις φορές:

- Αύξηση του επιπέδου της εμπλοκής?

- Λήψη νέων μελών Recyclebank?


- Ενθαρρύνετε τους συμμετέχοντες να συμμετάσχουν σε μικρές δράσεις που θα επηρεάσει θετικά το περιβάλλον?

Τα αποτελέσματα της Πράσινης Challenge σπίτι σας ήταν πολύ θετική, σύμφωνα με έρευνα που ελήφθησαν μετά το παιχνίδι είχε τελειώσει. Σχεδόν εξήντα τοις εκατό των ατόμων που συμμετείχαν στο παιχνίδι είπε ότι ήταν πολύ πιθανό να συνεχίσουν να λαμβάνουν τις μελλοντικές πράσινες δράσεις. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας Recyclebank αυξήθηκαν κατά 91,6%, και τα νέα μέλη αυξήθηκαν κατά 42%.

Περπατήστε ένα μίλι

Gamification μπορεί επίσης να βοηθήσει τους ανθρώπους να μπουν στα παπούτσια τους άλλους », η οποία μπορεί να οδηγήσει σε λύσεις που σκεφτόμαστε. Ένα από τα πολλά παραδείγματα είναι ένα online παιχνίδι που δημιουργήθηκε από μια καναδική φοιτητή για την έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα της πειθούς παιχνίδια. Ονομάζεται Αστέγων: Δεν είναι παιχνίδι, οι συμμετέχοντες γίνει ένας άστεγος που πρέπει να καταλάβω πώς να ζουν στο δρόμο για 24 ώρες από την πλοήγηση στους δρόμους της πόλης για τη συλλογή φιαλών, καταδύσεις σε χωματερές και ζητούν αλλαγή ανταλλακτικών.

Σκέψου Διαφορετικά

Νέες προσεγγίσεις για την κοινωνική σύγκρουση είναι ένας άλλος τρόπος με τον οποίο μπορεί να διευκολύνει gamification αλλαγή. Οι άνθρωποι Ισχύς: Το παιχνίδι της πολιτικής αντίστασης είναι ένα παιχνίδι που μπορεί να αγοραστεί και να παίξει σε προσωπικούς υπολογιστές. Το παιχνίδι βάζει τον παίκτη στη θέση του ηγέτη του λαϊκού κινήματος, και οι παίκτες συναντήσω πολλούς αγώνες με αντιπάλους, η γραφειοκρατία και το στρατό ότι πρέπει να χρησιμοποιούν στρατηγικές ικανότητες και την ευστροφία να λύσει, σε αντίθεση με τη βία.

Gamification είναι παντού

Από την προετοιμασία για ανάκτηση ή από φυσικές καταστροφές στην καλύτερη κατανόηση της υγείας μας, gamification έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της εκπαίδευσης μας. Εάν πληρούνται τα κριτήρια για ένα επιτυχημένο παιχνίδι, μια ομάδα από τους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν νέους τρόπους για την επίλυση θεμάτων στις κοινότητες τους ή να έχουν θετικό αντίκτυπο στους κατοίκους μιας άλλης χώρας.

Στα σχολεία, gamification μπορεί να βοηθήσει με την εκμάθηση πολλά θέματα και να αναδημιουργήσει πραγματικές καταστάσεις που οι μαθητές μπορούν να συναντήσουν σχεδόν σε καμία κινδύνου περιβάλλον, το οποίο μπορεί να τους προετοιμάσει κατάλληλα για αργότερα συναντήσεις στην πραγματική ζωή.